Csirkenyárs csicseriborsó-krémes palacsintával és paradicsomsalátával, a 160 grammos diéta jegyében

A bikiniszezon idején sokan döntenek fogyókúra mellett, de receptünket nem csak nekik ajánljuk. Mindenki bátran fogyaszthatja, aki szeretne kicsit is jobban odafigyelni az étkezésére.

HOZZÁVALÓK 2 SZEMÉLYRE:

35 dkg csirkemellfilé | olívaolaj | 2 evőkanál curry fűszerkeverék | 15 dkg főtt csicseriborsó (konzerv) | 1 dl natúr görög joghurt | 1 kis gerezd fokhagyma | fél (kezeletlen) citrom héja | 1-2 evőkanál citromlé | só, frissen őrölt bors | 1 teáskanál őrölt római kömény | 20 dkg koktélparadicsom | 1 csokor koriander | 3 nagy méretű tojás | 5 dkg teljes kiőrlésű tönkölyliszt

1. A csirkemellet mossuk meg, töröljük szárazra, kockázzuk fel. Tegyük egy mélytányérba, öntsünk rá olívaolajat, adjuk hozzá a curryt, majd hagyjuk állni a pácban.

2. A csicseriborsót csepegtessük le, tegyük egy tálba, adjuk hozzá a joghurtot, a zúzott fokhagymát, a citromhéjat és kevés citromlevet. Villával törjük enyhén pépesre, fűszerezzük sóval, frissen őrölt borssal, a római köménnyel.

3. A paradicsomot kockázzuk fel, tegyük egy tálba, enyhén sózzuk meg, majd keverjük el 2 evőkanál olívaolajjal és az aprított korianderrel.

4. A tojásokat enyhén verjük fel, keverjük csomómentesre a tönkölyliszttel, sózzuk meg. Egy felforrósított teflonserpenyőt kenjünk ki olajjal, süssünk 2 palacsintát a tésztából.

5. A húst húzzuk nyársra, vaslapon vagy kontaktgrillben süssük ropogósra. A palacsintát kenjük meg a csicseriborsós krémmel, szedjünk rá paradicsomsalátát, és tálaljuk a csirkenyársakkal.

Egy adag szénhidráttartalma: 35 gramm.

ELKÉSZÍTÉS: 45 PERC
KALÓRIA: 803 KCAL/ADAG

A recept a Nők Lapja Konyha 2017. júniusi számában jelent meg.

Recept és fotó: Vrábel Kriszta, a Dolca Vita blog szerzője